Pages

Wednesday, December 10, 2008

jom CTER pasal KEdai aku

aku cter skit salasilah kedai aku yg aku ingat tuk arini... aku n hubby telah bertungkus lumus tuk merealisasikan impian hubby aku khususnya nk ada kedai sendri..dia dh boring keje ngan org..so alhamdulillah terlaksana jua pada bulan 5 2008 aritu..siap buat open kedai tu..ari ni dh hampir setengah tahun gak beroperasi. Alhamdulillah..setakat ni kedai kami diterima ramai..hope xde ler perkara2 yg xdiingini berlaku.

ni signboard yg baru ditempah 3 minggu lepas. bkn xnak bt awal...tap budget lum m'izinkan...thanks kepada hafiz hashim yg sudi design kan...



yg anak dara dua org tu cashier merangkap waitres kat kedai. yg tudung krim tu akak hubby aku...her name is ira..

ha...ni abg farid...keje dia buat air...tap kalau free dia rajin turun basuh cawan n pinggan.


ni hubby aku ngah masak... korang kenal x?he..he..

ni masa ngah sibuk masak ler...yg chef lg sorg 2 namanya Mamat...tapi x nampak muka lak...lain episod ler aku tunjuk muka dia..
ada lagi kakitangan yg lum sebut...nanti aku cter kendian eh








No comments: