Pages

Tuesday, June 16, 2009

qaseh yg ceria...

hai... long time no see haa.. ni aku curi2 masa tuk update blog aku ni..korang nk tau x 7jun aritu aku mula perasan yg xkena kt badan ank aku ni..tumbuh ruam2 kecik,pastu ada 2,3 bji berair..so mlm tu aku bwk ler g satu klinik..ada ke doc tu kata ank aku ruam biasa jerk..pelik aku..sok pg bler bawak g umh pengasuh dia kater ank aku kena CAMPAK.. argh..geram btul aku ngan doc bengong tu..xnk dh aku g klinik tu g...tobat2..
nampak x bintik kt tgn qaseh tu..sian kan?nasib baik dia xngarok teruk sgt..cuma 7jun tu jerk dia demam skjap masa siang..8jun soknyer aku trus import mak aku dr kg..9jun lak aku g klinik wong mtk ubat..nasib baik kt muka xteruk sgt..

meskipun begitu..keh3..si qaseh ni tetap riang dan ceria sepert selalu..kali ni dh byk ler aksi2 yg aku leh gelak bler tgk gelagat dia..mulut dia jgn ckp ler..bler sekali berckp bapak nyer pung kalah...semalam 16jun qaseh dh 18bulan..he3..khamis ni dia kena injek..xtau ler boleh ke x..aku tgk cam dh ok campaknyer tu..

No comments: