Pages

Thursday, September 17, 2009

terBAru...

hai hai hai...lama xjumper..sori ker..aku xsempat nk update blog ni..walaupun skg dh cut sem..aku tetap xkup kaki dn tgn..time cut sem ni ler aku leh jengah lama skit kt kop..semak akaun apa yg patut..org lain sibuk basuh kete ler,vakum kete ler...servis kete ler...aku xdenyer dan nk buat semua mende..ni update blog pun last day before cut raya..
so ni aku enclose gmbar terbaru qaseh..


dh 2 hari qaseh genap 1 thn 9 bulan..nk masuk 2 thn dh ank aku ni..cepat je masa is running..byk gak le benda dia dh pndi sebut wlupun pelat..ayer(air),par(lapar),ebu(ibu),aya(ayah)..dn kdg2 tu pndi gak dia sebut allah..tap awah le jadinyer..keh3..
  • bler kter tnyer kasut mana?dia trus xtentu arah cari kasut dia tuk dipakikan
  • kalu surh amik btol susu pun dia dh pndi ikut arahan
  • bler dia tgk org dlm umah tu siap cantik2 nk kuar dia pun mula ler xtentu arah nk ikut gak..asal xdiajak siap le gempa bumi umah aku dibuatnyer...nangis cam kena pkul..sian org yg kena tingal ngan dia tu
  • kalu aku solat dia sibuk kacu aku,,tawaf keliling aku la..rukuk dpn aku..baring kt sejadah aku la...xtentu arah aku nk solat
  • dh pndi salam dn cium tgn kalu kter hulur tgn
  • hanya takut kalu hubby aku marah...org lain dia layan sengih jerk...sabar je ler..

No comments: